[孖媽推介]Venus Viva效果~走進專業醫學美容中心體驗消除皺紋神器

孖媽明年便39+1,笑起想嚟開始顯現深深的表情紋。試過買過不同嘅護膚品,但效果不大。與期每個月花幾千蚊去買抗皺護膚品,不如直接做機仲化算有效!今次我選擇咗以色列醫美品牌Venus Concept嘅Venus Viva做消除皺紋Treatment,立即帶大家了解Venus Viva效果!

 

今次去嘅醫學美容中心Face College位於尖沙咀,環境集簡潔、衛生、專業於一身。在療程進行前,治療師細心講解Venus Viva療程注意事項、療程後反應、效果等等。

說明完畢後,Face College會用專業嘅攝影裝備影低療程前嘅肌膚狀態,進行一系列嘅療程之後就可以對比番肌膚嘅變化。

 

Face College嘅房間十分整潔寬敞,而治療師都有做足防疫措施,戴上網帽、口罩、眼鏡同一次性手套,疫情之下客人都會較為安心。

Venus Viva 只會在皮膚表面產生微創傷口,毋需刺穿皮膚表面,相比起其化傳統分段或點陣式治療更快完成凝結過程更安全。但仍須要使舒緩膏減輕療程中的痛楚。

 

治療師替我塗上舒緩膏後,等待舒緩膏發揮效用後才能正式開始進行Venus Viva療程。期間我放鬆到差點瞓著咗。

 

最近因為常常戴住口罩,口罩肌位置毛孔變得粗大。所以今次做嘅範圍主要集中面部的中央。Venus Viva 除咗可以消除皺紋和緊緻輪廓外,仲可以改善毛孔粗大的問題。今次我一次過解決咗兩個問題!

 

其實Venus Viva 仲可以減退疤痕、暗瘡凹凸洞和妊娠紋,亦可塑造緊實上胸線條,真係好多功能。

Venus Viva 適用所有皮膚類型,配合革命性的納米點陣式射頻和SmartScan智能掃描技術,更有效靈活控制治療範圍和消蝕程度,治療師會按照皮膚問題嘅需要調校能量同範圍,咁就唔駛犧牲周圍嘅健康肌膚啦。



當日治療師為我用Venus Viva 治療頭。每個治療頭上共有160支納米電極,每支能釋出62毫焦耳能量,只會產生極細的微創傷口(約150x20微米)。

療程過程中,我感覺得似有些螞蟻在面上輕輕地咬,痛感輕微。

少少感覺以換取平滑肌膚,都係值得嘅。

本來我都好擔心舒緩膏功用過後,會感到痛楚,但慶幸療程後,面部只感到有少少曬傷的感覺。三小時後,我已經感受不到痛(每人的狀況也因人而異)。做過療程的面部範圍只有些泛紅。

過了一星期後,我的面部出現少少紅色粒粒,摸上手少少「鞋」,反應實屬正常!因皮膚正在更新,一點點嘅係微細嘅痂,開始有痂就代表等多幾日有會換上幼嫩嘅肌膚,可以話有「置之死地而後生」嘅感覺,但因為每人肌質唔大一樣,復原時間都不一,唔需要太擔心。

兩星期後,皮膚回復幼嫩光澤,毛孔細小,有消除皺紋的效果,重拾青春!!(每人的狀況也因人而異)

消除皺紋神器Venus Viva 來自以色列,擁有FDA認證和CE歐盟認可,絶對安全。

 

大家了解完Venus Viva效果後是否都想去試一試呢?如有興趣,也可以到Face College體驗專業嘅消除皺紋療程:

 

Face College醫學護膚研究中心 (尖沙咀)

地址:九龍海港城世界商業中心814A室

電話:2116 5065

https://www.face-college.com/tc

 

Venus Concept 專頁:

https://www.facebook.com/venusconcepthk

 

#Venus Concept  #消除皺紋 #Venus Viva效果 #消除皺紋神器