[大頭蝦救星] Nutrilite紐崔萊維他命C營養片+Nutrilite紐崔萊女士營養配方 想知好唔好? 輕鬆滿足每天營養所需

我最近找到含天然維他命C的Nutrilite崔萊維他命C營養片和Nutrilite崔萊女士營養配方非常適合大頭蝦的我

 

 

點解啱我?因為Nutrilite崔萊好好,唔洗再擔心唔記得帶住喺身同食營養補充品Nutrilite崔萊女士營養配方是獨立包裝,我放幾包入袋,隨時食都得Nutrilite崔萊十分貼心,因為Nutrilite崔萊女士營養配方分開AM/PM~每日早夜各食一包崔萊女士營養配方就可以補充每日所需營養包括每日需要的天然維他命C。

Nutrilite崔萊女士營養配方中AM pack5粒,PM pack4粒,假如要我用一定會忘記食。說到效用,Nutrilite好唔好崔萊女士營養配方已經包含12種維他命、10種礦物質及21種植物營養素。而且PM pack內有崔萊其中一個皇牌產品崔萊Nutrilite長效天然維他命C營養片,每片崔萊長效維他命C蘊含500毫克天然維他命C可以長效釋放8小時,令吸收更有效!食了大約兩星期覺得皮膚和精神都好了不少!

 

假如你真係忙到早晚都未必記得我會建議你先試試每日食一粒崔萊長效維他命C營養片崔萊長效維他命C營養片來自針葉櫻桃的天然維他命C,吸收率特別高,一片崔萊長效維他命C就等於8個鮮橙的天然維他命C,而且有女士們很需要的抗初老、抗氧化功效~ 身體健康很重要呀!!

 

更多資料:

崔萊維他命C

https://bit.ly/3gQYs8P

 

認識Amway事業

https://bit.ly/3ctJRyW