Envus天然豐胸療程♡解決胸部下垂外擴! ♥

今次黎到Envus做天然豐胸療程,♡「6段瞬間升cup術」♥ 喺講解呢個胸部療程之前,都要講下點解我要去做GE....

 

話說~可能係我遺傳媽媽ge良好基因啦,發育時期又食得多,上圍比起其他同齡女仔大好多,因為個bra太緊會好唔舒服,抖唔到氣咁,所以一直就戴大一個size ge bra..

 

後來大個左,發現個胸愈來愈下垂同向外擴,變左唔好睇ge「八字奶」,我即刻去果啲胸圍專家配bra,但已經太遲,冇咩效果…

 

正當我想放棄時候,我識左一個同我差唔多size ge朋友,佢之前都有同我一樣ge問題,但竟然好快改善左,佢話去左Envus做左幾次天然豐胸ge胸部療程,就恢復返彈性同改善到胸型…

 

講到咁好,我都忍唔住book左去試做。

 

因為長期去到Envus豐胸中心,喺胸部療程開始前,美胸師幫我檢查胸部問題,話我戴錯bra,加上本身胸大,我又鐘意做運動,會令胸部懸韌帶鬆弛,承受唔到胸部重量,引致下垂同外擴..

知道原因後,就開始胸部療程啦!胸部療程名叫「6段瞬間升cup術」,6段係指可以為你ge胸部進行「疏通、活躍、增大、結實、提升、定型」,全程無化學添加或藥物,全天然手法豐胸!♥

 

雖然我目的唔係豐胸,但睇黎一樣可以得到我期待ge效果!♡

 

胸部療程開始,治療師用全天然豐胸手法為我按摩,開始時無咩感覺,但後來開始有啲漲大感,之後就好舒服,呢個係疏通胸部經絡穴位同乳腺,排清毒素ge感覺!♥

 

之後美胸師再用儀器按摩胸部,以雙效熱療破壁滲透技術,促進胸部血液循環,同時令皮膚同細胞製造大量微孔,過程完全唔痛,只會感覺好溫暖~~

 

療程後再敷上胸部精華,成份天然,可以豐胸,令胸部更吸收精華,將胸部脂肪積聚得更集中。♡



一完成療程,我就即刻睇下效果,不自覺”哇”出左聲~兩邊胸都firm左好多,冇黎之前咁下垂,冇咁「八字」,胸型改善左,豐滿左,就連副乳都消失埋!♥♥♥

估唔到天然豐胸ge療程會仲勁過打針食藥,原來想豐胸/改善胸型,係咁簡單ga咋!

 

♥「6段瞬間升cup術」♡真係可以一瞬間為你豐胸,矯正胸型,恢復原有ge彈性!有興趣ge朋友即刻去Envus豐胸中心試做啦!