[生活] 日本INAX智能坐廁 香港有售!不一樣的”廁”體驗!

結婚之前一直忙得不可開交,就是為了新居裝修的事。
一間屋要住得舒服,要考慮的也太多了⋯⋯
除了傢私擺設,即使是浴室潔具和座廁都要花時間去選最合心意的。
有時去日本旅行都會留意到日本智能坐廁好方便,甚至有想過將來都係屋企裝返個。

所以前陣子我就到了灣仔一間INAX智能坐廁香港代理商了解一下功能多多的日本智能坐廁。

選坐廁的首要條件就是要慳位,以往坐廁經常令浴室空間大減,香港屋仔細細,日本INAX智能坐廁減去了一大舊的水箱位,增加35%可動空間,呢個設計慳位的智能坐廁真係好吸引丫!

相信無論男女都冇邊個會鐘意洗廁所,好似我咁懶做家務的人就更加唔想啦⋯⋯
日本INAX智能坐廁簡直係香港女性的福音,因為佢使用了AQUA CERAMIC,便痕、水位污漬等污垢無法附著於呢個塗層上,即使糞便污垢黏上去,也在出水一瞬間就清潔如新。

只要定期進行簡單的清潔,坐廁能保持舒適與潔淨,效果據說有百年之久,唔洗再怕多5年會有好多洗唔走的污漬。講真⋯日日對住個滿是污漬的坐廁真係好唔開胃,INAX智能坐廁卻能保持清潔如新,而且仲有ISO高效抗菌!

我向來都好怕個廁所一陣味,估唔到來自日本嘅INAX智能坐廁有Plasmacluster電離子除臭技術,能釋放流動電離子來消除異味,保持環境清爽清新,感覺真係舒服好多。

其實日本智能坐廁的一大特式就係有噴嘴可以清洗臀部,而INAX智能坐廁更設女性專用『LADIES NOZZLE』噴嘴,將臀部清洗分開,另有為女性而設獨立噴嘴,清洗時都更加安心嚕。而且女性專用噴嘴為隱藏式設計,只有使用時才會放出來,非使用時就藏在機身,確保衛生抗菌。

大家都可能諗⋯⋯
日本智能坐廁要用電,如果停電咪會連廁所都沖唔到?
雖然停電係好少發生係香港,但INAX都有一手準備,係停電時坐廁可以改用手動沖水模式,就好似普通廁所咁,所以完全唔洗擔心呢個問題!

睇左咁耐我都覺得好心動,沒想到坐廁都可以咁多功能,不過想安裝的話,裝修時就要預留定一個電位同埋淡水喉比坐廁喇!

INAX日本智能坐廁功能貼心,帶來非一般的潔淨新體驗,而且美觀又慳位,價錢又比想像中要便宜~很值得列入考慮範圍內。一台智能坐廁絕對能讓浴室大加分呢!

想看到更多即時分享,可以到facebook page讚好呢!
請多多支持吧~送禮進行中~~


歡迎聯絡合作事宜:

dahlia_purple@hotmail.com
chiupurple@gmail.com

SHE.COM客席專欄
http://www.she.com/author/purplechiu/
YOUTUBE
是次產品及產品資料由品牌提供,本文章所發表的全部內容均屬個人意見及真心感受,並不代表該品牌之言論及立場。如需協助或希望獲得更多有關產品資訊,請直接聯絡該品牌查詢或∕和尋求相關專業意見。如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。