用對方法才可以有效除疤|推薦德國秀碧除疤膏除疤貼, 日夜夾攻除疤

疤痕對男仔嚟講可能會係 Man 嘅,但女仔有疤總係俾人唔好嘅感覺...... 而偏偏女仔有疤痕嘅機會俾男仔多,例如開力生仔、著高跟鞋刮傷、生暗瘡及出水痘等等,所以我不斷尋求不同嘅除疤方法 , 朋友就推薦我試下用除疤膏。
疤痕有好多種,凸出性疤痕及凹陷性疤痕最常見,凹陷性疤痕就係暗瘡或水痘形成,凸起疤痕就係無好好照顧治理傷有機會感染之後造成嘅。當傷口癒合嘅時候結締組織過度增生,咁就有機會形成凸起疤痕,凸晒出嚟真係好肉酸,到底有咩方法可以有效除疤?
今次我推薦嘅就係秀碧除疤膏,佢含有藥理活性成份,呈透明啫喱狀,容易滲透入皮膚,抑制疤痕組織增生,令到傷口埋口埋得好啲,減低形成疤痕嘅機會。
傷口有時埋得唔好有疤痕,亦都會色素沈澱,皮膚局部發紅。最好嘅除疤方法就係把握去疤黃金期,喺傷口埋左甩左焦之前,我推薦大家用秀碧除疤膏同晚間深層除疤貼,抑制疤痕組織增生。
夜晚我就建議大家用德國秀碧晚間深層除疤貼,佢係市面上唯一一款有藥效嘅除疤貼, 同一般嘅矽膠貼好唔同。特有嘅雙重除疤成份係由Cepalin 精華及尿囊素 Allantoin組合而成,訓覺時貼上6-12 小時, 第2朝起身就可以撕走。夜晚時份藥效可以發揮得更好,用令疤痕組織更柔軟、平滑及更有彈性。
日常生活總少不免會跌傷、擦傷,甚至小手術造成嘅傷痕,坊間有好多唔同嘅天然除疤方法,不過如果大家追求效果同速度,我誠意推薦大家日間用除疤膏, 夜晚用晚間深層除疤貼雙效護理,日夜夾攻,去疤話咁易啦!

Facebook

instagram

Natalie ★instagram★ ☆Facebook

Blog
Beauty Exchange
She.com
U Blog
Blogspot
Cosmo Blog
for any enquiries pls contact
chunatalie4@gmail.com