【長胎不長肉】| 揀靚雞‧揀安心‧晨露滴雞精 | Un太的Blog

大家如果記得,之前Un太聽坐月講座得悉台灣不少婦女有飲滴雞精的習慣,資深陪月仲話台灣人會由懷孕一直飲到坐完月為止。當時Un太就介紹了如何在家DIY滴雞精,一直飲到而家,Un太唔單止無過重,白白亦相當健康是個中碼B!但是,近來身子漸漸沉重,已經開始不太想花心思燉嘢,但又想繼續飲滴雞精,就開始比較市面上幾個牌子的產品。

 

●● 回帶→【長胎不長肉】滴雞精‧簡易‧超平‧制作教學

 

記得讀醫的朋友講過,現代的雞都沒有古時的雞好,因為它們都被打上激素,去加速雞的成長來牟暴利,亦因為咁現代女性月經來潮都較古時女性早,可見激素問題不容忽視,亦提醒Un太在購買雞隻時要注意安全問題。喺香港如果想買本地無激素的雞,可以考慮買嘉美雞 (零售商名單),如果唔打算自己落手燉,就可以考慮台灣老牌元進莊的『晨露滴雞精』

 

元進莊是台灣老牌,由傳統雞鴨農起家,他們的雞精都從源頭就開始嚴格控管品質。每顆雞蛋都要經過專家嚴格篩選,一千五百多隻的雞最後只剩四百隻左右,才能加工成滴雞精。而他們用的雞是台灣『紅羽土雞』,皮下脂肪少、蛋白質含量高!他們的土公雞除了會用來製做滴雞精外,還會製作即食食品。你睇佢地啲雞幾大隻!而且超少脂肪、食落雞肉一啲都唔『鞋』,原來公雞比母雞好味咁多!

 

 

元進莊用的雞都會飼養100天以上,無證無打激素,利用零蒸氣回技術去封全雞的原汁精華,因此每隻只能萃取到2-3包滴雞精,每盒20包的滴雞精差不多相等於7-8隻上圖咁大的新鮮雞!每盒20包售價$ 980就有8隻雞的精華,仲要慳水慳力唔洗睇火,絕對適合生活忙碌的上班婦女、調經女士、坐月媽媽!

 

img_4646

img_4647

 

凡訂購20包的晨露滴雞精,仲可以免運費送到府上,足不出門就可以飲到滴雞精。而且,每一包滴雞精上都印有生產日期及有效日期,咁樣就算喺冰格放耐咗都唔怕忘記幾時買,仲保證唔會買到過期雞精。

 

img_4650


 

每一包上都有詳細教學及調理方法,連熱量、蛋白質含量都一清二楚,方便想『長胎不長肉』的媽媽們計住卡路里黎調理身體,真方便!

 

img_4769

 

他們的滴雞精膠質多到會變啫喱,證明100%純雞精,而且晨露滴雞精是眾多牌子中唯一有報告支持它們的雞精含9種人體無法合成必要胺基酸、豐富膠原蛋白及16種優質胺基酸,安全又可靠!

 

 

Un太依舊係每日早上空腹服用,先將冷水煲滾,水滾時再放雞精,隔水蒸15分鐘即可,有飲的日子都會分外精神!至於味道方面,晨露滴雞精沒有腥味,且味鮮甜,沒油脂,一點不難飲,相信即使是小朋友亦不會抗拒!Un太已經決定咗,將來入院待產或生產後,必須叫Un生幫我溫熱兩包滴雞精來醫院,好讓我有體力應付生產及幫助上奶!

 

61548

 

更多元進莊‧【晨露滴雞精】資料:
>> 官方網站Facebook <<
更多元進莊‧【晨露滴雞精】購買地點:
>> City’Super 時代廣場‧IFC‧新城市 <<
>> HKTV mall<<

 

 

晨露滴雞精  邀約文  ### 所有邀約文皆為真心分享,僅供大家參考。

 

1128187


 

這裡也有Un太的文章:
ESD life WOWMamibuy HKBlogspot
She MomWeshareMybb 

如有親子相關産品分享和活動邀請,歡迎聯絡Un太:
Email:nataliepuipui@gmail.com
Facebook專頁:Un太的Blog