【生髮療程全過程】女性脫髮不容忽視 盡快找出你的脫髮成因!

在繁忙都市中,越來越多現代女性深受脫髮問題困擾,嚴重打擊自信心。女性脫髮原因與體內激素的分泌有著密切的關係,因此女性脫髮也逐漸普遍,受荷爾蒙分泌以及外部因素的影響也比較大。每日脫落50~100根頭髮是正常的事,如果洗頭時甩頭髮過多,那麼你很有可能就有脫髮問題了。

為咗了解脫髮成因以及防止甩頭髮越來越勁,所以 Siuyee 較早前去左Nobel
Hair Care
諾貝爾活髮科研中心
,體驗佢地皇牌草本生髮療程


諾貝爾活髮科研中心係香港已經有15年歷史,代言人就係大家熟悉苑瓊丹小姐,諾貝爾活髮科研中心係一間中藥結合科研技術的活髮中心,綜合草本學、營養學、生態學、自然科學及專業髮理學,從而研製成獨一無二的生髮技術,產品和技術都在歐盟28個國家做過臨床測試,成功率達90-95%得到香港SGS認可「正」優質正印及測試認可,可以助你安心解決所有脫髮問題。



我一直都想知道自己頭皮健康程度,專業髮理顧問會先使用專業頭皮分析機,再因我既應頭皮狀況,建議適合嘅頭皮護理療程,度身定造咁全面照顧我嘅頭皮同頭髮需要。

因為我較易頭皮敏感和毛囊堵塞,於是髮理顧問以佢專業嘅知識,安排咗【皇牌草本生髮療程 + SOFT-LASER (軟激光)】俾我,第一步會先直接安排毛囊清潔,清走毛囊上既有害物質 - DHT,護理過程能夠深層清潔、修護和滋潤我嘅頭皮架!

同大家科普一下先,到底DHT 係咩?其實係因為人體入面的激素會產生大量睪脂酮,再加埋頭皮的五環原酵素,最後就會產生出 "DHT" 。當 DHT 越積越多,就會塞死個毛囊,搞到無得再生頭髮,令頭髮稀疏!



究竟係咩成因和DHT融合而引致甩頭髮的呢?咁就要用放大60倍同200倍的鏡頭黎觀察頭皮的狀況啦!其中一個主要的脫髮成因,就係相中白色一舊舊,包實頭髮毛囊既 DHT ,佢會令毛囊堵塞,令到毛囊開始萎縮和閉塞,所以就出現脫髮同頭髮不生長既問題了!

順便講句,做療程既地方環境十分寧靜舒適,職員都好有禮貌。整個頭皮護理過程都十分輕鬆愉快~




成個療程部份,第一部份會先採用SOFT
LASER(
軟激光)
運用光學原理直達毛囊底部,有效刺激頭髮再生,配合穴位治療,達致加速血液循環、新陳代謝、消炎、殺菌、止痛、加速毛髮再生能力及增加傷口癒合的效果,由根本解決脫髮問題

之後,治療師就將中藥生髮髮膜搽在頭上,主要集中係頭皮位置,生髮髮膜係獨家研製,可分解DHT,給予毛囊及頭髮更多營養,中藥生髮髮膜既中藥味非常濃香。治療師仲提及到,中藥髮膜在製作過程中完全沒有加入水,而是直接加入新鮮蘆薈熬成。





第二部份,便是獨家皇牌草本活髮療程既重點 - 「100%純天然草本中藥焗頭」,生髮髮膜係由Nobel Hair 獨家研製,可以有效地分解DHT,給予毛囊及頭髮更多營養,跟住享受埋穴位按摩,最後用護理儀焗多30分鐘,唔講得笑,做完後啲頭髮即刻有返晒光澤,仲好滑添!



療程前,我啲毛囊都被DHT塞住晒,療程後,頭皮變得十分清爽,效果真係好好!用機器睇好明顯咁見到頭髮同毛囊位乾淨哂,毛囊都無乜一舊舊嘅白色污垢。治療師話之後KEEP住清潔同補充營養的話,毛囊會有重生既一日,慢慢就會生返頭髮啊~


生髮效果更快更明顯,仲可以配合中心研發的諾貝爾髮之生長因子®
(Hair Regrowth Factor®)
,佢仲拎埋美國專利,同時可以去油、防脫、生髮、養髮、強髮㗎!


跟著再配合香港製造嘅【皇牌NH中藥防脫髮洗頭水】,防止洗頭時狂甩頭髮,依家仲有單支特價$298 (原價$398)添!我都買咗支返屋企用~

治療師推薦呢支防脫髮洗頭水,俾成日頭皮多汗多油嘅人用,100%全天然草本成份,絕對不含矽硅及西藥,亦唔會阻塞毛囊,同時有效抑制DHT形成,避免殘留物質積係頭皮上,洗完頭全日都清爽不油膩,可以安心解決所有脫髮問題!





除左以上的療程,諾貝爾活髮科研中心仲提供多種不同的治療方案,針對不同客人的脫髮問題,例如尖端生髮微針PICO
HEALER
等等,想知自己脫髮原兇,快啲搵諾貝爾活髮科研中心啦!

 

電話聯絡 : 2392 3611

(依家預約,仲免費送防脫洗頭水1,有成30ml㗎!)

(私心推介,十級好用既洗頭水,從未試過如清爽的感覺)

想知多D,可以上Nobel Hair 網站瀏覽呀~

網站:https://www.nobelhair.com.hk/

FACEBOOK
:
https://www.facebook.com/nobelhaircare

INSTAGRAM
:
https://www.instagram.com/nobelhaircarehk/


** 是次產品由品牌提供,謝謝 **

-----------------------

希望大家睇我的試用分享文,

如有產品試用及活動邀請, 歡迎聯絡我,謝謝 !!!

Email: magicsiuyee84@gmail.com

Instagram: https://www.instagram.com/siuyeeng0111

Facebook fanpage: http://www.facebook.com/magicsiuyee84

本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場。

如需協助或希望獲得更多有關產品資訊,請直接聯絡該品牌查詢或尋求相關專業意見。

如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。