想減肥無難度!香港TRX減肥課程殺到新蒲崗 gym喇!

 


做運動⾝體好,係⼈都知嫁啦!但係每次想做運動嘅時候,都有無限個唔得閒嘅理由! ⽽且成⽇等「⾃⼰」、「得閒」....無了期.... 其實易令⾃⼰有恆⼼做運動嘅⽅法,最好就係報班,有⼀個「定

時」,同「⼀班⼈」⼀齊。就冇偷懶嘅藉⼝!今次我就同埋一班朋友去新蒲崗做gym!順便試下香港開始普遍既TRX減肥班!

其實⼀直都好想參加⼀啲健⾝班,但每次都好擔⼼去到俾⼈Sell,⼜要入會俾昂貴嘅年費,⼜要買好多唔同嘅course,有啲仲唔入會都走唔到!真係好驚㗎!

今次我同朋友就去左呢間位於新蒲崗既gym room - 「nin studio」!可以試下香港既TRX 減肥健美班。呢度環境乾淨,光猛,開揚唔會侷促,健⾝房寬敞。出⾯有⼩露台可以同朋友仔傾下計。



 


 呢間新蒲崗gym room最好既係唔洗入會,無membership 制度,隨⾃⼰需要買堂。想報乜都可以。呢度有幾個減肥課堂我都好有興趣。

HIIT 運動,空中瑜伽、kickboxing課程、TRX 減肥都好好。最終選擇左最適合我嘅TRX減肥班。

 呢個TRX減肥班,⼩班教學。 最多6個⼈⼀班。學員九成都係香港女仔,TRX既減肥動作做唔到,都唔洗怕尷尬。




   最最最重要嘅係,呢間新蒲崗 gym係臥虎藏龍!原來TRX, HIIT & Personal Trainer -Alex 教練⼤有來 頭。係前獨⽊⾈、⿓⾈香港代表 隊,現任香港⿓⾈代表隊總監。


     教練非常專業,⽽且仲好細⼼。每個學員佢都會留意到,有錯即時矯正。仲好認真去教我地每個TRX動作所需留意嘅細節。會因為返我地能⼒去調節動作,慢慢加以矯正。咁就唔怕會受傷啦!






 TRX除左可以減肥消脂,仲有效修⾝修形。令線條更完美。 特別係我地呢啲⽣完bb,好多位置都比較鬆弛。⼿臂bye bye⾁、肚腩⼜鬆泡泡,仲有⼤腿同pat pat位。唔想繼續做「鬆弛熊」,TRX就最適合減肥喇!



 



    想減肥之餘⼜想線條更靚,你都快啲預約TRX試堂減肥啦!

(查詢課程)Whatsapp:http://wa.me/85295602096

FB : ninstudiohk

IG : ninstudiohk