【Nutrilite紐崔萊】服用天然維他命C打造強健體魄★Nutrilite產品好唔好?睇我食後感分享

 

我想為身體打好基礎,最近開始食Nutrilite紐崔萊女士營養配方和含有天然維他命C的紐崔萊維他命C營養片,身體產生咗少少變化,到底Nutrilite紐崔萊好唔好?我接下來就跟大家分享。

紐崔萊Nutrilite長效天然維他命C營養片每片蘊含500毫克天然維他命C和針葉櫻桃精華,提供多種植物營養素,仲添加了柑橘生物類黃酮精華,幫助天然維他命C吸收,天然維他命C仲可以長效8小時釋放,吸收更有效率, 而且大品牌出品, 好唔好相信大家都知道啦。



紐崔萊Nutrilite長效維他命C營養片可以直接用水送服。

一片Nutrilite紐崔萊長效維他命C營養片相等於8個鮮橙的天然維他命C, 可以美肌之餘仲有助抗初老(抗氧化),Nutrilite紐崔萊好多好處,唔日日食點得呀。

由於進食維他命C後不宜出外曝曬,不然容易變黑,所以我只會在晚上才服用Nutrilite紐崔萊長效天然維他命C營養片。



另外,我好推介忙碌的女士服用Nutrilite紐崔萊女士營養配方,方便攜帶,放入袋中,幾時食都可以。

初時見到Nutrilite紐崔萊女士營養配方以為是樽裝,但打開紐崔萊女士營養配方後發現原來Nutrilite好好,唔洗用家自行分裝,好細心咁分咗日同夜的獨立包裝,容易攜帶,方便衞生!

Nutrilite紐崔萊女士營養配方的食用方法簡單,每日二次,每次一包。

包裝上已經標明AM及PM,直接用水送服便可。



每包Nutrilite紐崔萊女士營養配方內含12種維他命、10種礦物質、21種植物營養素、奧米加三脂肪酸、長效天然維他命C營養片等。

我平時會放定幾pack獨立包裝的Nutrilite紐崔萊女士營養配方係手袋,咁就隨時有得食。

好多時我早早就要起身外出工作一整天,紐崔萊女士營養配方獨立包裝的設計,令我可以趁住食飯時間,早、晚食一包,讓紐崔萊照顧我每日所需的營養。



Nutrilite紐崔萊的產品好唔好?我食咗一星期紐崔萊女士營養配方和紐崔萊長效維他命C營養片後,我臉色無之前這麼疲倦暗啞,整個人氣色有好起來,這個是我每天照鏡子時感覺得到的。

其實當人過了25歲,身體機能會變慢,除了要轉用抗衰老的護膚品外, 食用有效的營養補充品例如紐崔萊的營養配方亦是有需要的。

紐崔萊維他命C

https://bit.ly/3gQYs8P

認識Amway事業

https://bit.ly/3ctJRyW

#Nutrilite #NutriliteHongKong #紐崔萊 #紐崔萊營養配方 #早晚一包好方便 #輕鬆補充每日營養所需

************************************************************

產品及資料由 品牌提供

免責聲明:本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場。
如需協助或希望獲得更多有關產品資訊, 請直接聯絡該品牌查詢或尋求相關專業意見。

歡迎邀稿│合作試用│出席活動:

年糕 Email: lincolefu@yahoo.com.hk

年糕 Facebook: https://www.facebook.com/LINCOLE.LIN.GO

年糕 Instagram: http://instagram.com/Lincole_happy