日本一體形全自動座廁 INAX高質智能座廁和廁板

隨住生活水平不斷提升,大家對於上廁所的要求都變高了,畢竟待在廁所內的時間,除咗係解決生理需要嘅地方,也是我們最放鬆的時刻,所以越來越多人都開始重視座廁。

疫情後,香港人生活習慣都改寫了,普遍對廁所的衛生意識加強,每次去廁所都會冚好廁板沖廁,如果每次去廁所都有自動冚廁板同沖廁,你話幾好呢!

令我最懷念的是日本酒店試用過的智能座廁,佢比起傳統座廁多好多功能,例如自動沖水、暖板、清洗、吹乾、除臭等,試過一定對佢會念念不忘!

 最近去開元朗「裝修街」,行過一間舖頭門口,見到有一排智能座廁同埋智能廁板,入去了解後,發現香港要裝智能座廁同埋智能廁板都有唔少高質選擇,特別是INAX這個日本品牌。



向店員了解後,知道INAX成立近100年,為日本生產第一個智能座廁的品牌,累積了超過50年的生產經驗,產品遍佈於日本、香港或其他城市,如商用設施、香港機場等….

 

見到INAX智能座廁尺寸都幾「的骰」,好適合香港細小家居環境,仲有得揀黑色或白色,可配合用家家居室內設計主題,仲要全部都係日本製造。

最最最吸引我嘅地方,就係個座廁可以除菌,每個座廁都有抗菌產品技術委會員(簡稱「SIAA」)制定的「抗菌產品」象徵標誌,此標誌符合ISO國際抗菌標準,僅在符合「抗菌」、「安全」及「適當顯示」三個標準的產品上顯示。

INAX智能座廁及智能廁板集恆溫、清洗、吹乾等功能於一身,另外特設由SHARP研發的Plasmacluster強力除菌離子技術,當蓋上廁板時,Plasmacluster離子會消滅漂浮在坐廁內的霉菌及粘附的細菌,並抑制引起異味的細菌。

 

另外,廁板會係設定時間內自動打開,釋放負離子令浴室徹底除臭,同時可以淨化空氣,有效抑制空氣中的有害物質、細菌及過敏原,確保浴室乾淨衛生有如裝左一部離子清新機一樣,對於有小孩的家庭又很注重衛生的我來說,真係心思思想裝返一個。



日本產品永遠都很貼心及user friendly,智能座廁採用女性專用雙噴嘴設計,前後分開的噴嘴分別為用家清潔所需部位。噴嘴採用拆洗設計,確保衛生。

智能座廁自動感應開合廁板,方便又省電,而且不用擔心停電,因為停電時可改用手動沖水模式。

每個智能座廁都有防黏塗層AQUA CERAMIC同埋用左旋渦式沖水技術,可以輕易沖走污物。

 



雖然很想擁有智能座廁,但想更經濟嘅價錢用到智能座廁嘅功能,大家都可以考慮加裝佢INAX智能廁板,同樣都有貼心同實用嘅設計,絕對唔會令你失望。

呢個品牌最貼心的地方是他們的座廁好適合香港屋企使用,店內的其中一款坐廁CL2301除了功能性上取勝(雙漩式出水、抗菌保護、無邊設計等),同時體積夠細,只得24寸長,絕對滿足到要求高的香港人。

 

坊間有唔少智能座廁同廁板售賣,但大家要揀間信譽良好的品牌,同埋唔好買水貨呀。

水貨無保養,萬一機件故障就得不償失。

相反係香港買行貨,除左可以係舖頭問下店員意見,有需要的話更可以轉介安裝師傅,有咩問題都可以盡快解決到。

智能座廁同廁板價格唔平,作為一個精明嘅消費者當然要了解清楚再選擇啦~

 

地址︰元朗合益路17-53號合益中心31B地鋪

 

#經濟之選   #家居安全 #座廁有得揀   #抗菌座廁  #智能廁板   #入手智能座廁必知 #日本品牌