做咗媽咪都唔好忘記好好護膚~ LightMAC醫學美容療程幫你重拾緊緻皮膚!打斑換膚一take過!

相信大家都可能感覺到做咗媽咪,皮膚真係會明顯變差。咁係因為懷孕媽咪身體內的荷爾蒙指數會提升,所以懷孕時會出現比較多皮膚問題,就好似色斑及皮膚暗淡等,皮膚不再緊緻。二來做咗媽咪可以去處理自己皮膚嘅時間又會相對少咗,每次出去做醫學美容療程都好似爭分奪秒咁,做treatment的時間真係得來不易的…..LOL

所以不論做treatment無論係身體,定係面部都一定要選擇針對性的。而LightMAC就可以好好咁針對唔同嘅肌膚問題,一次過咁去解決,今次我就去咗試佢地嘅打斑同換膚療程。

今次體驗到新升級「Light Me Up Pro全效面部療程」,可以重點咁去處理每個人唔同的問題、從而令皮膚回復緊緻狀態。

首先去到,LightMAC醫護團隊會好細心好專業咁分析唔同嘅皮膚問題,按照年齡、生活及飲食習慣、同埋客人自己本身有咩美學要求,之後就會幫我地挑選出最適合的2項醫學美容療程,務求以最短時間為肌膚做到最好效果。

何謂對皮膚作出針對性改善?

我地每個人天生的膚質(中、油、乾、混合性)、狀態都不同,而25歲過後體內細胞開始老化,肌膚細胞活躍度減慢,細胞更新週期由約28日減慢至30至40日,膠原亦開始快速流失,導致毛孔粗大、出現暗瘡、幼紋、色斑及鬆弛等問題,缺乏彈性同光澤,皮膚緊緻度逐漸下降。



「Light Me Up Pro全效面部療程」中有18種國際安全認證的醫學護膚美容療程,包括: Pico皮秒激光、氧氣噴射換膚療程、嫩膚漸進換膚療程、碳化鎢嫩膚磨皮療程、甘醇酸膠原重組換膚療程、二氧化碳微束式激光重點療程……等,每次同時進行2項療程,可以令客人在最短時間根除肌膚問題、活化肌膚更新週期,膠原再生,令皮膚回復緊緻,睇落更年輕!

銅鑼灣的LightMAC好簡潔好舒適,療程技術獲國際安全認證,是一間令客人安心的醫學美容中心。

LightMAC展示咗唔同treatment簡介,仲好好咁提供咗welcome drink,令客人可以慢慢放鬆下來。客人首次來到的時候,要先填好一份問卷,說明自己的皮膚同身體狀況。

今次治療師為我安排的專屬方案,就係首先進行甘醇酸膠原重組換膚療程,呢個療程可以幫我清除毛孔裡的油脂污垢,之後就再做Pico皮秒激光去瓦解肌底層黑色素,打走色斑,幫助整體均勻膚色。

打斑過程當中我聞到小小燶味,同有D「吱吱聲」。原來係因為打到d面毛,打斑個陣係有少少微暖,比較敏感的位置會好似有小小比針拮咁既feel,不過係完全可以接受,唔痛的。治療師話原來呢個溫度正正就係刺激膠原蛋白的過程,從而緊緻皮膚及改善膚質,過程其實都可以話係舒適, laser接觸到皮膚亦唔會覺得痛,只會有d暖暖的感覺。

過程當中我聞到小小燶味,同有D「吱吱聲」。原來係因為打到d面毛,打緊個陣係有d熱,比例敏感的位置會好似有小小比針拮咁既feel,不過係完全可以接受,唔痛的。治療師話原來呢個溫度正正就係刺激膠原蛋白的過程,從而改善皮膚彈性及質素,過程其實都可以話係舒適,比laser打到的皮膚亦唔會覺得刺痛,只會有d暖暖的感。



到最後完成哂成個醫學美容療程,治療師仲提醒我打完斑、做完laser之後,要注意補濕,敷多啲mask,咁效果會更好!

如果你都想緊緻肌膚,同時打走色斑,體驗專屬自己嘅醫學美容療程?快啲到以下連結登記免費體驗 Light Me Up Pro全效面部療程: http://bit.ly/2mu1R5c

#lightmac #yourendlessbeauty #lightsupyourdestiny #lightsupyourmoments #度身定制 #專屬亮肌 #lightmeuppro

LightMac醫學美容中心地址:

香港銅鑼灣羅素街38號金朝陽中心37樓 Tel: 2890 6326

香港銅鑼灣告士打道280號世貿中心3602-03室  Tel: 2882 0060

九龍尖沙咀海港城世界商業中心9樓901室  Tel: 3105 9568

九龍尖沙咀諾士佛臺10號14樓  Tel: 3188 3500

Website:  www.lightmac.com

Facebook:  www.facebook.com/LightMAC.Medical.Skincare.Centre

Instagram:  www.instagram.com/lightmac

*是次的產品及產品資訊由品牌 提供**