究竟LightMAC好唔好?!醫學美容初體驗分享

今次想同大家講下我第一次做醫學美容嘅體驗,究竟今次去嘅醫學美容中心LightMAC好唔好呢?點解我會去咗做醫學美容呢? 一次過同你地分享!

 

其實生咗兩個小朋友後,時間對於我嚟講真係分分秒秒都好重要,每日陪佢地食、玩、瞓都用咗半日時間,仲想做自己嘢,享受下「me time」?當然可以,晚上再瞓少啲囉!唔夠瞓,冇時間打扮,真係睇個樣、睇塊面嘅氣色都會睇得出㗎!

所以上個月母親節老公就送咗一份好好嘅禮物比我,佢話放我一日假好唔好,仲叫我去 LightMAC 到做個高級個人化醫學美容體驗吓,開心吓!

所謂見微知著,第一印象好重要!LightMAC服務好唔好一去到就感受到。入門口,職員就已經好貼心咁拎對拖鞋比我更換,So sweet!



而且姐姐仲即刻送上一杯令人放鬆嘅花茶比我,係等候嘅時間享用。

環境好靚好舒服,仲有雜誌提供俾我喺等候嘅時候睇,俾我享受做媽媽以嚟難得嘅 personal time。

人人都想靚,但個個嘅皮膚問題唔同,需要改善同補足嘅地方都唔同,所以醫學美容療程都要tailor made,先可以滿足客人嘅真實需要。作為專業醫學美容中心LightMAC亦都好明白,所以 LightMAC 特別設計嘅「Light Me Up Pro 全效面部療程」,由多角度為客人分析,從根源解決肌膚問題。

 

另外,醫學美容療程效果會受皮膚狀態好唔好影響,LightMAC顧問一開始會幫我做個詳細分析,除咗睇吓我有咩皮膚問題想改善,亦都會因應我嘅皮膚狀態睇吓適唔適合做相關嘅療程,再幫我揀所需嘅醫學美容療程組合。

 

最後,顧問幫我揀咗「氧氣噴射換膚療程」加「完美脈衝全方位療程」呢個組合療程,針對性幫我一次過改善皮膚問題。



之後就安排我去房間,準備做「完美脈衝全方位療程」。

房入面有個細 locker,我就可以放低我嘅隨行物品啦!今次老公特許我放假一天,唔洗帶住兩個細,所以唔洗揹個大背囊出街。

首先會洗面,之後LightMAC專業美容師會用相機影低你最真嘅一面,一眼睇得出皮膚好唔好!其實LightMAC專業美容師會喺每次療程前,都會幫客人影相做記錄,紀錄住每次皮膚嘅狀況,方便之後做比較,跟進每次療程效果。



因為我第一次做醫學美容療程,所以LightMAC顧問特別建議我做「完美脈衝全方位療程」前,先進行「氧氣噴射換膚療程」,目的係幫我做一個深層清潔,呢個療程仲可以去除暗瘡印、幫助骨膠原再生同埋緊緻皮膚。進行「氧氣噴射換膚療程」嘅過程真係好舒服,冰冰涼涼咁就可以去除老化角質死皮!

呢張相係做完右邊面嘅效果圖。LightMAC治療師幫我做完右邊面後,先叫我用雙手摸吓右邊面,再摸吓左邊面,比較吓兩邊面分別,我都感覺到右邊面係滑咗好多。

呢張係做「氧氣噴射換膚療程」之前,右邊面嘅近鏡。



做完「氧氣噴射換膚療程」清走晒啲污糟嘢之後,近鏡望都明顯見到平滑咗好多,佢地仲話療程後可以加強對護膚品嘅吸收添呀!

完成咗深層清潔,就正式進行「完美脈衝全方位療程」啦!由於眼部係一個較敏感嘅位置,當進行彩光時會產生閃光,為咗避免閃光對雙眼造成任何不適,所以LightMAC嘅治療師會用膠布幫我貼住對眼,然後先再搽一層 gel 係面上,舒緩皮膚開始療程。

今次做嘅「完美脈衝全方位療程」啱哂我呢啲第一次做醫學美容療程嘅人!因為本身皮膚底子唔好,狀況亦唔穩定,而呢個全方位脈衝光療程,可以一次過做到收細毛孔、均勻膚色、嫩膚去皺、改善微血管擴張、緊緻肌膚同去除色斑、暗瘡印等問題,幫我打返好個底子;之後再按需要配合其他醫學美容療程作重點改善,還原靚靚素肌無難道!



做完脈衝光療程,當然要敷返個 mask鎮靜一吓肌膚啦!敷面膜時間可以俾我舒舒服服瞓返15分鐘!

做完個半鐘療程,個頭有啲亂,所以要去梳妝台度整理好個頭,唔好破壞形象,LightMAC梳妝台好貼心咁準備咗梳、風筒、飲品、hair gel、化妝棉、棉花棒等等應有盡有,做完facial要即刻dating都唔驚。不過,我就簡簡單單要飲品、梳、風筒就夠啦!喺塊鏡度見到自己皮膚大有改善,真係充滿自信!

LightMAC治療師仲話我知唔好做醫學美容療程做得太密,大約一個月做一次醫學美容療程就可以。佢仲提我,記住每日都要用防曬,咁先至確保可以保護皮膚,唔會比問題惡化落去,療程效果亦可以Keep得更耐。

 

今次呢個專屬醫學美容療程嘅體驗,真係好舒服,做完後皮膚有光澤咗,冇咁暗啞,唔會再乾噌噌,感覺好滋潤,今次真係值回票價。而且真心覺得後生可以懶,但年紀愈大,想懶都得,除非真係天生麗質,但天生麗質,都要好好保養,所以我都要努力啦!

 

+++++++++++++++++++++++++

LightMAC最新升級嘅「Light Me Up Pro 全效面部療程」,更新加入為人熟悉嘅皮秒激光療程,療程組合由50多個增至超過60多個,可以更快、更準咁解決多種肌膚問題,令你輕易重拾自信,擁有真正嘅 Endless Beauty!

 

如果你哋都想同我一齊感受「Light Me Up Pro全效面部療程」嘅威力,可以喺以下連結登記免費體驗:

https://www.lightmac.com/promotion/chi/content/egglfbeg01201907

 

Website: www.lightmac.com

 

Facebook: https://www.facebook.com/LightMAC.Medical.Skincare.Centre/

 

#lightmac #lightmeuppro #yourendlessbeauty #lightsupyourdestiny #度身定制 #專屬亮肌 #年輕無瑕肌