注重頭髮健康嘅你 咁多間生髮中心邊間好?Booplex™竹因子生髮幫到你!

注重頭髮健康嘅你 咁多間生髮中心邊間好?Booplex竹因子生髮幫到你!

前幾日同朋友一齊食飯,大家都做咗媽媽爸爸,除咗講下湊仔經,我哋見到大家嘅小朋友成長不禁慨嘆年紀真係開始大啦,雖然話我哋做媽媽生完小朋友就有脱髮問題,原來佢哋班爸爸都有脱髮問題,就開始討論生髮中心,問我生髮中心邊間好?

生髮中心邊間好? 我開頭都唔知,但係前排聽講有一種獨特嘅生髮活髮配方係用Booplex™竹因子。老公本身就無乜脱髮問題,但始終老公成日gel頭同染髮,對頭髮健康唔多唔少都會有影響,所以我地就去太陽活髮中心了解下 HSL Booplex™竹因子生髮療程對頭髮健康有冇幫助。

去到 生髮中心有髮理專家為我哋講解點解宜家頭髮唔健康,了解老公生活習慣及身體狀況之後,再分析老公嘅白頭髮問題,詳細講解日常洗頭嘅過程注意事項,再用儀器幫佢嘅頭皮做檢查,咁清楚睇到自己嘅毛囊感覺都好新奇。

因為老公成日gel頭、染髮,毛囊都有堵塞情況,長遠會有脫髮危機。髮理專家建議我哋用Booplex™竹因子生髮療程做返個頭髮深層護理,呢度好認真關心我地嘅生活習慣配合儀器分析頭髮問題,相比之前體驗過嘅生髮中心,呢度感覺專業可信又唔hardsell,生髮中心邊間好? 會唔會係HSL太陽活髮中心?睇埋我講落去啦!

聽完生髮中心嘅髮理專家嘅諮詢後,就開始Booplex™竹因子生髮療程,究竟咩係Booplex™竹因子生髮療程?理念源自竹係世界上生長速度最快嘅植物,HSL用專利技術萃取Booplex™竹因子因子研製配方,激活頭髮毛囊重生,重啟頭髮再生系統,幫助用家生髮,相比其他生髮中心更注重在配方加入更多天然成分修護頭髮及毛囊,例如牛蒡提取物,人參提取物,水解米蛋白及雪松木精油等⋯⋯產品歐洲進口,成分天然,用得好放心。



咁之前都講咗因為老公成日gel頭、染髮,原來會令頭髮長期處於高溫狀態,喺染色同電髮過程中都會受損。而Booplex™竹因子療程係有效防止水分流失,修復受損髮質,達到多功能保護作用。當中包含一系列溫和嘅清潔成分,可提供溫和但高效嘅深層清潔、激活頭髮生長,保護頭髮免受水分流失嘅影響。從頭皮和根部去除多餘皮脂,化妝品殘留、定型產品和外界污染,所以老公做呢個Booplex™竹因子生髮療程係有幫助。

 

而水解膠原蛋白同大米蛋白可以形成保護膜,令受損頭髮結構回復正常,髮質保持光滑。大米蛋白和D-泛醇有助保持頭髮有充足水分,令頭髮更有彈性同強度,防止出現分叉同橫斷面。療程包含特殊嘅調理劑,可增強頭髮嘅柔軟度同梳理性。Lamesoft PO65活性成分即使經常清洗都可以保持脂質膜嘅完整。

Booplex™特殊生髮配方更會增加髮根血液供應,改善鱗莖營養,延長活躍毛髮生長階段。

除此以外,其實當中人參、紅辣椒和竹子提取物通過增加頭皮表面上層血管嘅微循環,改善毛囊營養,亦有助積極對抗脫髮,所以勤力護理,都有機會擁有濃密有光澤嘅頭髮。

老公對整個Booplex™竹因子 生髮療程表示滿意,整體過程都十分舒適,髮理專家比想像中細心,再用原先嘅儀器檢查做完護理嘅頭皮,睇到痴笠笠嘅頭皮變得清爽同乾淨,大家都對Booplex™竹因子生髮療程效果好驚喜。

我哋幫朋友再問有關生髮問題,因為生髮專家提到好多5次生髮用家實證,所以老公都想推薦朋友過做Booplex™竹因子生髮療程。都好開心呢度有1對1持續跟進頭髮狀況,感覺好caring。之後都會推介朋友過嚟太陽活髮中心來體驗,免得佢哋誤去其他成效較低又無保證嘅 生髮中心。

Hair Sun Life太陽中心

查詢電話:  5666 2939

Facebook:  https://www.facebook.com/hairsunlife

Website:  http://www.hairsunlife.com/