比較5大滴雞精品牌  功效、性價比一次話你知! ❤️❤️❤️

比較5大滴雞精品牌  功效、性價比一次話你知! 

秋風起放工翻到屋企飲啖暖笠笠湯水絕對係滋潤補身之選,但空姐生活節奏忙碌唔定時,仲要湊住小茄,唔好話煲湯,有時就黎忙到連飲啖水都無時間 自從上年前開始左飲滴雞精後就變左習慣,好處就係夠方便,飲多左亦開始比較各品牌滴雞精既分別。

做咗咁多年空姐,習慣飛完longhaul就會飲啖雞湯咁濃既滴雞精補下,而且每逢上班離開家人在外地都會寧舍掛住屋企湯水。

 

市面上既滴雞精都有好多牌子,呢一年買既加埋係展覽試飲既滴雞精都已經試過五隻牌子。有啲一飲好似飲緊雞湯咁正,但有啲同綠色瓶雞精一樣腥到癲左 。想揾隻好既雞補身真係唔簡單,媽媽界都有好多人討論滴雞精單靠比較蛋白質含量就可以決定最好?咩雞先好?唔同體質點夾?今日就比較下自己試過既滴雞精,做個冷凍滴雞精比較,希望大家唔洗好似我咁中伏,貼錢買難受。

 

滴雞精近排成為新興補品,令佢咁受歡迎最大既因素除左營養價值高適合用來補身固元氣之外主要好處都係因為佢夠快夠方便,放入碗裡隔水加熱或微波加熱就可以飲雞入面嘅蛋白質同氨基酸,發揮滴雞精功效。

 

冷凍滴雞精比較試過既五個牌子主要都係黎自台灣既但都不乏本地薑,雖然佢地都用唔同嘅雞,但都聲稱係冇激素、味精、防腐劑同抗生素嘅!先講下味道,咁貴買番黎唔叫好飲都算,腥既真係唔掂囉,大人都唔得咁點叫啲細既試呢?自問都唔算好怕腥,平時食魚,都係加一片薑唔加蔥都ok。為左公平起見,所有比較嘅滴雞精都係原味或者無加其他材料既。最唔腥又有雞湯味既冷凍滴雞精係田原香同鴻福堂,晨露就可接受但一涼左都會有腥味,老協珍同王朝稍為加唔夠熱都出事,食魚一定要加薑蔥又讚鼓油熟油既人相信好難接受到。

 

人人體質有異,進補嘅方法都唔一樣。冷凍滴雞精既口味比較,鴻福堂同晨露得一隻味,老協珍除左雞仲有豬肉。其他兩間就有多隻溝左中草藥材既滴雞精,大家可以選擇啱自己口味

 

另一方面,比較滴雞精比較最關注既用雞,王朝同老協珍都係用飼養既老母雞,顧名思義是生過蛋年紀較大的母雞。一般黎講老母雞飼養年期較長,體內有害物亦會較壯年雞為多,所以用老母雞作蒸熬的原材料並不是滴雞精最佳狀態。對於產婦就唔岩飲老母雞既滴雞精,因為老母雞雌激素比較多,會令產婦抑制催乳,導致乳汁不足。

 

田原香既自然雞同晨露既土雞同屬走地雞,'好處係膠原蛋白會較高,更有利身體吸收。鴻福堂既係西班牙有機雞,亦係唯一一間唔係用當地雞既,比較難管理源頭。

 

用冷凍單包售價比較滴雞精價錢,王朝最平,田原香同晨露同屬中價,鴻福堂同老協珍最貴。做左c9仔其中一個好處係明白到格價既重要性,但更加大既收穫係唔好一味貪平,要識分性價比更加重要,多留意功效。

 

綜合黎講,田原香同晨露既性價最高。第一,滴雞精的選擇同功效比較多元化,可以根據身體狀況選擇揀岩既滴雞精產品,同埋佢地用既走地雞對孕婦無論係產前產後都適合,仲要小朋友同爹爹都飲得。第二,價錢同屬中價,功效與價格較可取。第三,都係一條龍生產,設自家農場,好處是可以從源頭管理。

 

如果一定要取捨其一,始終會揀翻田原香滴雞精,除了佢地既包裝簡潔更具設計感,如果用黎送禮會比較大方好睇外,田原香係港九新界都自設門市,好處係可以即時向店員查詢詳細資料,晨露則只設寄賣,想即時有解答就爭啲喇。

 

睇埋TestingMAMA滴雞精詳盡既揀雞tips就會知茄媽比較既都有根據架 :

http://www.testingmama.com/taiwanchickenessence/?fbclid=IwAR0NKl0YGNixwm8XrPCuGoXj6rpyDdDiNrh4-FLw5IAznCxMPZG-YghZV-A