Venus Fiore收陰機價錢性價比高 !性生活唔協調 ?尋回「性」福 有辦法❤ ️

平時大家都好注重面部保養,但在私密保養方面好多人都會忽略,但其實私密部位都好重要 ,好需要保養的!

 

香港人生活緊張,壓力好大,荷爾蒙分泌都有受影響,好多女仔都會有陰道乾澀、陰道不適,性生活唔協調等問題。

近來我工作好繁忙,都有點荷爾蒙失調問題,連陰道都變得乾燥,想同男友愛 愛時,都會因陰道乾澀導致不舒服,甚至有點痛,所以就愈來愈少房事,寧願自己解決就算。為左尋回性福,我上網都做了一輪research,發現以色列醫美品牌 Venus Concept 的 Venus Fiore 收陰機,針對私密保養,安全又高效為陰部回復緊致濕潤!而且Venus Fiore收陰機價錢亦是可接受的範圍,一 於去試試啦!

 Venus Fiore收陰機療程係一個非入侵式,非荷爾蒙類嘅療程,用上專利 (MP)2磁頻技術,結合多極射頻(Multi-Polar RF) 同 磁力脈衝 (PEMF) 能量,便會產生協同效應,增加膠原蛋白嘅形成,促進血液循環,可協助改善陰道濕 度,回復私處緊緻、提升彈性等!



Venus Fiore收陰機配備三款各有特色的治療頭,分別有針對陰道/陰唇/陰阜的治療頭,能夠回復陰道健康、緊緻陰唇及改善陰阜肥大的功效。大家可以因應自己嘅需要揀返唔同嘅治療頭去做療程!

 

今次我就為咗解決陰道乾澀嘅問題,治療師就幫我用上陰道專用治療頭,呢個 治療頭使用獨特的多重環形電極設計,讓射頻能量可於整個陰道內均勻分佈。 對比單極設計儀器,Venus Fiore嘅療程更安全更全面呢!

療程開始時,治療師會用上一個全新的治療頭,而且係一次性用完即棄,確保衛生!用得更放心啦!而陰道專用治療頭設置了三組射頻電極,每組電極都可獨立開關同調節能量,可以按照唔同嘅修復需要同客人的舒適度而調節 !Venus Fiore同時亦配備ATC自動控溫綜合系統,治療師可根據我和療程部位 需要設定目標溫度,系統會於整個療程中自動控溫。咁就可更準確達到預期療效啦!

 好似我咁,因為第一次做,剛開始的溫度我覺得有點不適應,可同治療師講先 降低1至2度,適應過後再調節返溫度都可以。

 

進行時治療頭只需放於固定位置,唔洗移動或轉動治療頭,咁過程中唔會擔心 會尷尬,而且仲可減低因手法純熟嘅差異造成唔舒服或效果有落差,亦可減低 失誤風險呢!
而整個療程嘅過程都係無痛又無康復期,療程期間只會感到暖暖地嘅感覺,好 舒適,重點整個療程需時短,只需15分鐘就ok,好快捷,啱晒忙碌嘅香港人!

 

做完一次療程後,已即時覺得陰道變得濕潤同緊緻了。當晚即同男友感受一下 療程效果!乾澀問題終於都有改善,陰道變得濕潤,唔洗再因為乾澀而搞到 痛啦,過程都更順利更愉悅啦!當晚仲更加好瞓,而且被愛情滋潤後,個人 都更開心又靚D啦!

 

呢個療程真係好適合各位姊妹試試,好好為私密部位保養一下!特別有陰道乾 燥、鬆弛、性生活唔協調、尿滲問題的朋友,效果真係好好,而且Venus Fiore收陰機價錢性價比仲好高呢,如果擔心收陰機價錢太高既話絕對可以放心 ,真心推薦比大家試試!

#性生活唔協調 #陰道鬆弛 #收陰機價錢 #收陰機推薦

Venus Concept Facebook專頁: https://www.facebook.com/venusconcepthk