自然又舒適有色隱形眼鏡推薦❤1-DAY ACUVUE DEFINE

平日想妝容更加完美,眼仔更bling bling,我都戴返副靚靚有色隱形眼鏡,但我知有好多未戴過有色隱形眼鏡的朋友都會戴得唔舒服又唔透氣而唔感試,我之前都有咁嘅迷思,一直只戴透明的con,但自從之前朋友推薦過1-DAY ACUVUE DEFINE 有色隱形眼鏡俾我,我就冇戴透明的con,完全投入有色隱形眼鏡的世界,因為自然得來亦有放大效果,而且透氣度亦夠高,帶足成日十個八個鐘都好舒適呢!



另外未試過有色隱形眼鏡的朋友,有冇因為怕有色隱形眼鏡 d 色會落咗係眼珠度而唔敢戴?其實只有果d品質參差的不知名牌子會有咁嘅可能,依家好多出名的有色隱形眼鏡都好安全,好似1-day Acuvue Define 有色隱形眼鏡就具有夾層式技術, 2片透明夾住顏色部份,咁就可以更安心使用啦!

我就最愛1-DAY ACUVUE DEFINE 有色隱形眼鏡Radiant sweet 閃鑽棕,自然的棕色,令眼睛更bling bling看起來更大更透亮,唔會突兀,啱晒日常妝容,我見好多日韓歐美牌子的有色隱形眼鏡款式都好誇張,如果唔化濃妝都好難carry到,而呢個系列的有色隱形眼鏡款式就好適合日日戴,新手都好易carry,亦可以配搭不同的衣服及妝容,都易襯好好百搭,雙眼明亮有神!

#ACUVUEhk #ACUVUEDefine