[美容]最好用既去眼紋眼膜推介 MTM SKINCARE |西西臉小姐

 
 
坊間有好多產品都標榜客制化,但其實只得幾款配搭,未必可以照顧到各種膚質狀態。而MTM 既眼膜好用都係街知巷聞,有效擊退黑眼圈同去眼紋,唔少明星推介。咁MTM 既眼膜點解咁好用咁出色呢?係因為源自於佢地28年來既『量膚訂制』,超過數百多種原液處方配搭,加上經過專業肌膚評測,可以解決不同的肌膚需要,tailor-made出真正屬於你既護膚品!
 
一直都想試下呢隻星級推介既去眼紋眼膜有幾好用,所以今次Candice我就去左K11 Musea B101店既MTM去體驗我第一次既『量膚訂制』眼膜,K11 Musea店鋪空間感好足夠之餘都非常闊落所以可以係店內任何位置做到專業肌膚評測,最新既設計加入左半開放式嘅調配間,係可以清清楚楚觀賞到整個調配過程,令到購買既顧客都放心得多!
 
美容師專業地分析既我皮膚中!Candice我試過唔少品牌既眼膜都要用好多次先可能有效果,但小妹話比大家知,MTM眼膜真係好好用,就算敷一次都會有明顯改善,最推介用黎去眼紋同黑眼圈。佢地唔係一開就會浸滿晒精華個一類,佢地呢款Collagen Pad眼膜含豐富膠原蛋白,以專利冷凍乾燥技術製成,可以令膠原蛋白活性同功效都維持係狀態嫁Collagen Pad 仲有分 OutLine 去眼紋同 HighLight黑眼圈 兩款,當你將Custom-Blended
Eye Expert Essence
加上Collagen Pad,就可以釋放Collagen Pad 中的最新鮮有效的高濃度膠原蛋白及營養讓肌膚吸收

 

做肌膚測試中,美容師會係我手上好仔細咁示範眼膜用法,等待20分鐘後敷左眼膜既個忽真係好嫩好滑,我保證試完既效果一定會令你心心眼,再一次証明MTM既眼膜好用程度真係100分,輕鬆消滅黑眼圈同去眼紋,果然是皇牌推介!
 
測試完左,結果顯示小妹都係屬於眼部浮腫型,美容師都幫我揀左12Collagen Pad OutLine 係專門解決眼部皺紋問題,並揀左兩款原液加入 Eye Expert
Essence
到,分別係金縷梅原液(收緊眼袋,緊緻毛孔)及椎茸原液(撫平眼周幼紋及緊緻眼袋同預防肌膚鬆弛及衰老)去改善眼紋問題!推介大家最好用完眼膜,番到店鋪做番個Follow Up皮膚分析,先再去tailor-made 新既眼膜,咁樣可以更加針對性改善問題!
 
護膚顧問了解左你生活習慣同評測完皮膚狀態後,會根據你既資料去調配你既Custom-Blended Eye Expert Essence ,原液會係高速運轉機裡做Mixing,除泡脫氧,確保原液充分混和於產品中,所以每一滴出黎都會有原液,包裝上都會有你專屬名字,超厲害!
 
訂製完第一日已經急不及待開始用,即刻睇下呢隻星級推介既MTM去眼紋眼膜係咪真係咁好用先!
 
首先我會先取出三至四Pump 分量Eye Expert
Essence (
各眼)係眼底
 
然後將乾既Collagen Pad放上眼,可以放超近下眼線位置,敷得耐都唔會有辣眼既情況嫁,放上Collagen Pad之後會開始見到Collagen Pad稍變透明。
 

然後再取3 -4 Pump 分量Eye Expert
Essence (
各眼) Collagen Pad既上面,令Eye Expert Essence浸透,直至成個Collagen Pad變透明,當你感覺到Collagen Pad越黎越薄就正確了!

 

 

慢慢你會FEEL到有緊緻既感覺,最後靜待20-30分鐘將Collagen pad由眼尾向前慢慢除下就完成啦!


 

我既before & after係敷左四日後既效果,明顯眼底下眼紋減淡左黑眼圈都淡左好多,眼底妝都貼左好多!果然係明星推介既去眼紋黑眼圈神器呀~其實佢呢款皇牌眼膜咁好用,真係好難忍得住手唔買!
如果大家都對MTM既量膚訂制產品有興趣,可以前往佢地既網站,Facebook IG了解更多!
            詳情: https://www.mtmskincarehk.com/
            Facebook:
https://www.facebook.com/MTMSkincareHK/
            Instagram:
https://www.instagram.com/mtmskincarehk/