迪士尼美語世界發佈會

全新「迪士尼美語世界」(Disney World of English)隆重登場!

除左大家都好熟悉的米奇丶小熊維尼等之外,新版仲加左好多小朋友喜愛的迪士尼卡通人物,例如FrozenBig Hero Six丶長髮公主丶Incredibles丶花木蘭等。除左加多左角色,連影像質素都upgradeBlu-ray版,無論音質及畫像都更進一步提升。而他們在保留經典短片的同時,亦加插了更多新的短片及歌曲,學習內容比以前更為豐富及吸引。

最受歡迎的Playmate Air有新增功能,令爸爸媽媽可以緊貼追蹤小朋友的學習進度,亦都可以將小朋友珍貴的成長歷程記錄下來。

更新版「米奇故事閱讀筆」,仲可以點讀故事圖書,即使出街都可以帶住,代替電子奶咀,可以隨時隨地培養小朋友閱讀的興趣。



而發佈會中,亦邀請了港姐麥明詩小姐,以及同佢一樣係讀劍橋法律系小師妹的用家媽媽Connie,分享如何從小培養閲讀的興趣,從而打好語言基礎。

全新「迪士尼美語世界」讓小朋友在一個愉快的環境下學習英文,令他們可以更加投入,我都好希望我的小朋友可以開開心心咁學英文,因為語言及溝通能力,都係畢生受用!



立即登入👉https://www.worldfamily.com.hk/free-trial/,索取全新「迪士尼美語世界」體驗套裝!

==============

四月媽媽手記

Fb: http://facebook.com/april.mamama

Instagram: http://instagram.com/april.mamama

Email: aprilhui412@gmail.com