Derma 21的1064激光體驗,地方也太大了吧!

沖繩回來兩個幾星期,天氣亦慢慢轉涼,今年夏天同太陽伯伯嘅遊戲又差不多要去到尾升,下一步進入美白時間!

Gi 唔怕曬黑但怕出斑,所以每次大曬完都會去做我認為最有效嘅去斑treatment... 激光去斑!

 

 

 

 

 

 

Gi嘅去斑脫變過程都分享過好多次,由花面貓變到嫩滑透光肌膚都係靠一部C6去斑儀同當年治療師嘅專業巧手。

 

依家keep住久不久都會去做Laser護理肌膚,去斑次餘,波長1064激光仲有效刺激骨膠原,延緩衰老!女人唔keep點得!

 

 

 

今日來到新品牌Derma21體驗一下呢度嘅服務,同時尋專業巧手一對!黎到旺角雅蘭中心店,一個字,大!唔跟緊行就會走失路!

 

 

 

好長嘅corridor... 呢度有成30幾間房,真係唔怕book唔到時間做treatment!冇借口懶啦!

 



 

房門外設計,係咪好有酒店feel呢?

 

 

 

 



 

呢度嘅裝飾都好特別嘅好多靚嘅擺設架!早左黎仲有時間欣賞下。

 

 

呢度地方咁大,除咗一般房其實都有幾間VIP房。VIP房比較大d,仲有私人化妝間,privacy好高架!

 

 

 

我今日做醫美treatment,當然去返醫美房啦,光好多,房都好大呀!

 



 

唔仔細睇都唔知,原來我都開始變花面貓,真係係時候要打下斑啦!治療師仲話我開始有d hormone 斑添,慘啦!

 

 

 

經過基本清潔,就開始1064激光去斑治療。同我之前做過嘅唔同,呢度係先用弱光左右面各打一round,再來一個強少少嘅光再打一around。感覺比以往冇咁強烈,留有足夠時間比皮膚適應,感覺良好。

唯一唔同呢係呢度只打面頰,眼、鼻同額頭都唔會觸及嘅。

 

 

 

以往完全laser treatment,都會敷返個paper mask,而唔好處就係,paper mask 嘅補濕能力始終有限,對埋剛完成laser treatment 嘅皮膚,一d都唔稱得上可以應付,3分鐘唔洗,paper mask 就會被抽到又熱又乾。

所以我好surprise Derma21係用gel mask,皮膚係餘下嘅20分鐘可以盡情吸收,好舒緩,舒服到我都瞓著咗!

 

 



 

敷完個mask,成個人都精神晒,好少可打完laser唔化妝都見得下人!

美中不足,貼眼嘅膠布真係太粘,粘到眼下有條印,就咁睇好似有3個眼袋呢!同埋,冇打埋額頭,頭頂皮膚暗啞到同面嘅皮膚好有兩截色呀!

 

 

 

Derma 21

www.derma21.com

Facebook: Derma 21 Medical

Tel: 6515 2121

旺角雅蘭中心一期15樓

銅鑼灣恆生銅鑼灣大廈6C

 


----------------------------------------------
Follow Me on Gi C Life
wengichow@gmail.com

 

 

-------------------------------------------