[飲飲食食] $66快餐倒不如『傳統西餐廳』

[飲飲食食]
$66 快餐倒不如『傳統西餐廳』
.
.
.
.
 
已經好耐無寫飲食文,因為最近『空餘』嘅時間唔多,午餐一係食包,一係就食快餐,根本就無時間享受。
 
直到最近,到了灣仔的『明寶石餐廳』享受了一個香港傳統的西餐廳午餐。
 
 
 
我所說的傳統『西餐廳』,就係80年代式,一個套餐中會有羅宋湯,甜餐包,牛油,一杯飲品,一個主菜,然後餐廳擺位都有刀叉匙個種。
.
.
 
今時今日,到一D港式茶餐廳,食個碟頭飯,加杯凍飲,埋單起碼都要$50-$70,視乎你食咩飯~

.

 

 

.

 

 
但我呢一日,去到『明寶石餐廳』,食哂成個餐,連加一凍飲,都係 $66!
 
食快餐,倒不如來個『西餐』!
 
 
我想同大家介紹呢間明寶石『傳統西餐廳』,係因為佢招呼週到,全部員工都好有禮貌,然後擺位整齊,已經吸引左我擺低手上嘅工作,認認真真去享受呢一餐。
 
.
.
 
先來一個甜餐包 +牛油,再飲一個『有菜味』而且熱嘅羅宋湯,一杯『夠凍』嘅咖啡,係呀,唔知幾時開始,去茶餐廳要飲一杯『夠凍嘅凍飲』似乎係不可能的事。
 
 
一個午餐,其實無咩要求,只係想個飯熱,主菜熱,員工有禮貌,唔好催我走,地方乾淨D... ...
 
但好似已經好耐冇遇過,但係呢度,我感覺到員工的禮貌,食物應有的新鮮同熱辣辣上枱,最重要,我叫個『咖哩牛腩飯』唔止有牛腩,仲有 3件薯仔,至少 4, 5件大牛腩同牛筋!
.
.
 
唔係講笑,呢個份量未係算超級多,但我好肯定佢真係唔算少~
 
 
.
呢個咖哩牛腩飯,係真係有咖哩味,唔係一D淨係得『咖哩色』而冇真正『咖哩味』嘅汁,總括,如果下次,我再去灣仔,我都一定會再去呢間餐廳,$66,買個真誠招呼,買個好味甜餐包,買個咖哩汁,買杯凍咖啡... ... ... ...
 
 
 
當我走去快餐店,食個四寶飯加凍杯都要 $5X 蚊時,我就真係覺得『明寶石餐廳』物超所值!
 
.
 
如果連一間無招呼無『享受』嘅快餐,都話因物價上漲而不斷加價時,『明寶石餐廳』呢一類小店又如何生存呢?
 
 
 
我希望『明寶石餐廳』各員工可以繼續以真誠的心,為香港市民提供有水準的『傳統西餐廳』服務,一個 $66 的午餐,帶給我45分鐘的享受,多謝~
.
明寶石餐廳︰灣仔譚臣道98號運盛大廈地下B舖  (灣仔MTR EXIT A3 行 2分鐘)
電話︰2834 4887
.
.
.
 

[‧其他文章‧]

 

 


.
[? Youtube ?]