[MAKEUP] 偽素顏小秘密: MISS HANA 的水感控色CC霜

[MAKEUP]
偽素顏小秘密:
MISS HANA 的水感控色CC霜
 
.
.
最近好像掀起了強勁的裸妝熱,每個女生都轉上了不同的裸妝,我早陣子收到花娜小姐的試用邀請,就此第一次接觸了MISS HANA 的產品。
.
.
MISS HANA 的水感控色CC霜,是我暫時遇上的最透薄一款~ 亦成為了我偽素顏的小幫手!
 
 
 
.
偽素顏,就是要給別人看不穿化妝,要以最自然自信的姿態出現,大家要使用自然色系的唇彩及胭。
.
這一次,我用了 Kanebe - Coffret D’or Smile Up Cheeks ($220) & Ettusais 的 lip essence (deep moist),兩款都可以造到自然透亮的效果。
.
 
主角,當然是 MISS HANA 的水感控色CC霜( $88)
 
CC CREAM 以硬身膠樽作包裝,是比較少見的,但樽咀採用了PUMP 裝,是非常方便的,由於 MISS HANA 的水感控色CC霜 質地非常水潤,整張臉我用上了2-3PUMP 才足夠。
.
但只要輕輕推開,就可以見到水份跑出來,可以加強肌膚的保濕度。
.
當以手推開後,CC CREAM 變得透明一樣緊貼肌膚,而表面亦形成保護層,一般的汗出,淚水都不會使底妝容化。
.
.
CC CREAM 到底應該用手上,還是用掃上呢?
.
* 用手上︰
.
可以好快速,1分鐘內完成,但效果會比用掃相對地厚,亦因此可以有較高遮瑕度,但新手可能會有不平均情況
 
.
 
.
用手上,係懶人最愛,如果趕時間返工,係升降機內,1分鐘可以完成,效果較啞緻,柔焦效果會更明顯。
.
 
 

.* 用掃上︰ .
需要較長時間,2分鐘才可以完成,但效果會比用手透薄,遮瑕度亦會減低,CC CREAM 內水份有機會被掃吸收,但效果會比用手更有光澤!
 

 

 
 .
 

 

 
 
老實說,我唔講你知,其實你都不會發現我有用CC CREAM,偽素顏的效果真係很好!
.
.
我本來就係好喜歡裸妝,要化偽素顏,其實真係好容易,凡事唔好去咁盡,保留自己的真我,就可以保持健康容貌,又可以加強親和力,
.
 
.
雖然,我都中左星星毒,好想有枝 ysl,但其實平常出街我好少搽唇膏,我都係喜歡自然的唇色,因為老公講過,有顏色嘅咀,佢一d都唔想錫落去~
.
所以平常嘅我,就係搽透明 lip gloss為主,呢一枝 Ettusais 的 lip essence (deep moist),帶有少少粉嫩色,但推開就同透明一樣!
.
.
但佢有極度豐唇的功效,仲可以填平唇紋,不但即時滋潤,仲可以有飽滿嘅效果!
.
我其實係一個好粗大嘅人,5官同手腳都好大,一D都唔精緻,用透明LIP GLOSS就可以好中性地增加健康感!
.
.
偽素顏,唔係偽病顏,面上總不能太『白淨』,其實 MISS HANA 的水感控色CC霜 原來已經好透感,面上唔會有顯白情況,只會為暗啞的肌膚帶回健康光澤,但若果要做到更成功的『偽素顏』,其實要用上一款有立體效果的多色胭脂!
 
Smile Up Cheeks 由多色組成,之前我已經提過,是塑造立體感的最佳選擇,而且色澤偏SOFT,打圈輕掃,少少,已經有自然膚色的健康效果,旁人不易察覺~.
.
『偽素顏』就是要做到別人不易察覺化了妝的效果,只要做到,去做FACIAL時治療師問你『係咪冇化妝? 今日面色幾好喎! 同你清潔防曬啦!』就代表你成功了!
.
 
MISS HANA 的水感控色CC霜,來自台灣,$88,但有實在值得推介的效果,想感受一下『偽素顏』的妝容,就應該要一試了!
.
但要一提,產品並沒有提供防曬的功能,如果是戶外活動,建議先以防曬打底~
.
想了解多一點,請到 My princess

.
.
.
.[‧其他文章‧]
 
[? Youtube ?]

 


  
)
*******************    Twinkle C  *********************
 
 
.Blogspot   |   WordPress  |   The Ztyle   |  BECE   | 
 She.com  |  FnB  |  Elle   |  Weibo    |  Pixnet   |  Beauty Life
  
New*  SNAP MAGAZINE..

公關聯絡︰  leesiuj@gmail.com
讀者提問︰bloggertwinklec@gmail.com
*
Facebook |
Youtube |
Instagram |
|  About Me  |
*
 
Thank you for visiting.
以上產品及資料, 部份由商家提供, 使用心得為個人意見的分享, 最終效果因人而異。