試做 Derma 21 Lutronic激光去斑療程,解決各種色斑問題

 

IMG_3579

本身我因為體質關係,皮膚容易出油,都好容易生暗瘡,暗瘡印都幾難處理。唔係天生麗質就後期保養要留意返,間中我會做Laser Facial,解決到各種色斑嘅問題。除左改善到色素之外仲可以改善油脂分泌問題,泛紅,毛孔粗等等,今次就等我黎Derma 21試做佢嘅21肌齡療程 – 顧問會因應我的皮膚揀選合適我的療程,今次當然為我揀了Lutronic Laser Facial啦。

IMG_3580

今次去到Derma 21試做Facial,美容顧問都會了解左身體狀況,睇下適唔適合做激光療程。呢度除左有醫學美容儀器,仲有針劑,由專業醫生主理。

IMG_3581
IMG_3601

今次Derma 21的激光療程試做係用左Lutronic呢部機,其實我之前都做過,全球4大激光儀器生產商嘅Lutronic,呢部機一早已經好出名啦。Lutronic呢部機有美國FDA及歐盟CE認可,儀器一定安全有效。有時有啲人話去做Laser但又唔知部機咩來頭,都有一定風險,做Laser雖然普及,但唔可以剩係識個技術,而係要認識部機嘅來源,咁先安全。

Lutronic Spectra 採用先進Q-switched Nd: YAG SPECTRA™科技產生1064nm和532nm不同波段激光,透過「選擇性光熱效應」,分別針對皮膚深層或表層黑色素,用光能將黑色素打散,解決不同色斑嘅問題。1064nm主要針對膠原重組再生,532nm針對血紅素及表層黑色素,透過「選擇性光熱效應」,改善皮膚問題。皮膚可以由外到內改善膚質。

 

Laser基本上即時效果唔會好勁,但係做完之後果幾日會更明顯,因為膠原重組同去印去斑都要時間,做完Laser之後保濕一定要做得好。細胞更生需要水份,吸收足夠水份,膠原重組得更好,最好日日都敷面膜。記得做Laser前後一個星期都唔好用美白產品。

IMG_3642

Laser雖然普及,但都有禁忌。以下有幾點都要留意返,有的話就唔適合做激光療程。

1, 懷孕

2, 產後6個月內

3, 光敏感

4, 一星期前暴曬過及曬傷

5, 服用A酸藥物(停藥後6個月以上先可以做)

6, 糖尿病

7, 濕疹中,牛皮癬

8, 免疫系統性疾病(紅斑狼瘡)

IMG_3614

DERMA 21醫學美容及激光治療中心

地址:旺角彌敦道639號號雅蘭中心一期15樓1501室

電話:6515 2121

 

Facebook

instagram

fullsizeoutput_183

 

 

訂閱Natalie ☆YouTube☆ ★instagram★ ☆Facebook

 

VOOV直播 ★Natalie Chu★ ID:600204301

 

Blog

Beauty Exchange

She.com

U Blog

Blogspot

 

for any enquiries pls contact

chunatalie4@gmail.com