⽣完bb有痔瘡唔洗怕,推薦痔瘡藥膏Rowatanal Cream 幫到你

 正所謂⼗個女⼈九個「痔」,未⽣ ⼩朋友前,覺得⽣痔瘡好似唔關⾃ ⼰事。但⽣完之後就...唉... 聽醫⽣講,⽣痔瘡真係好普遍,男⼠通常三⼗幾歲開始好多⼈都有。 ⽽女⼠就仲普通,⼤部分女⼠⽣完 bb好多都有痔瘡問題,醫生仲話好多人都唔敢求醫,就會推薦佢地用痔瘡藥膏。 另外,⽣痔瘡成因有好多,女⼠們懷孕嘅時候好多都去廁所有困難,好易⽣痔瘡。⽽我⾃⼰就因為⽣bb嘅時 候⽤⼒過度,⽣完bb⾕到腫晒,之 後就演變成痔瘡喇...慘慘。⽣痔瘡真係好唔舒服,聽朋友講嚴重嘅真係⾏⼜痛坐⼜痛。⽽且去廁 所會出⾎,甚⾄乎連放屁都有⾎, 所以真係不能忽視! ⽽情況比較輕微嘅,就會⼤便後出⾎、痕癢,仲會有傷⼝刺傷。⼜痕⼜痛,有時真係好難忍㗎!

最近我經醫生推薦,試左英國諾華大藥廠嘅痔瘡藥膏Rowatanal Cream,真係感覺好好,非常⾒ 效!英國諾華痔瘡藥膏質地清爽唔會痴笠笠,仲有薄荷成分,微微涼涼地嘅感覺,有效舒緩忠處嘅不適。即時⽌痕。









⽤左⼀排痔瘡藥膏,除左冇晒痕癢同灼熱感。連痔瘡都收細好多。仲冇左排便出⾎嘅問題喇!

 醫生推薦的英國諾華痔瘡藥膏含有 Bismuth Subgallate 同埋 Zinc Oxide, 雙重功效對付痔瘡,有效止血及收縮痔瘡。


英國諾華痔瘡藥膏既 Menthol 成分有效紓緩由痔瘡引起之痛楚、痕癢及灼熱感,有即時紓緩之效。




而英國諾華痔瘡藥膏特別含有

Calcium Carbonate 同埋 Menthol Calcium Carbonate

可以係皮膚上形成塗層,幫助保持水分。

如果大家有痔瘡問題,我都推薦使用英國諾華痔瘡藥膏。

銷售點︰ 萬寧, 屈⾂⽒, 華潤堂, 各⼤藥房