訓練成為絶地小武士! 香港迪士尼樂園「星戰大戰™:入侵明日世界」全新遊戲極 好玩呀!

 

 

 

又一段時間沒來迪士尼啦!其實我真是超愛這個地方~ 每次來都是奇妙的一天!皮皮知道今日來玩特別興奮緊張!換上超有型的Star Wars Tee,來慶祝香港迪士尼樂園「星戰大戰™:入侵明日世界」開幕!!!

 

 

 

 

明日世界呢度有大轉變!變了Star Wars主題,星戰迷應該好開心!因為隨時都會有星戰人物出現給你驚喜!首先來到「星球大戰 : 指揮站」,呢度以前係同史迪仔會面的地方~

 

 

 



入面係有星戰英雄Chewbacca及R2-D2會係呢反抗軍秘密基地同大家見面~

 

皮皮好喜歡R2-D2~ 因為R2-D2好中意小朋友,仲同皮皮傾計(≧∇≦)又開心到跳舞!臨走R2-D2仲話唔捨得皮皮走,想跟著出門口,R2-D2真係好得意呀!

 

 

 

之後去「絕地聖殿武士特訓」!6月25日已經展開招募小武士,大家可以上香港迪士尼網頁登記~ 

 

今日一大班小朋友接受絕地武士訓練,利用光劍一起對抗入侵的黑暗勢力,迎戰黑武士Darth Vader、Seventh Sister帝國判官與Kylo Ren~~~

 

 

 

一齊用原力戰勝恐懼啦!

 

 

 



每個小武士都會跟黑武士Darth Vader對決!小武士們真係超型!

 

 

 

我個小武士唔夠原力,被恐懼嚇呆了⋯ 睇到好緊張,攬到我實一實!等皮皮練習多d,大個d佢一定能戰勝恐懼架!May force be with you!

 

 

 

 



明日世界呢度,隨時隨地都會遇到星球大戰第一部隊,原來好多小朋友都好中意白兵架!在場有十幾個白兵,要集齊全部郵真係要考記性(≧∇≦)

 

 

 

 

在火箭餐廳食食下飯,都遇到白兵,小男孩們飯都唔食衝埋去影相啦(^○^)

 

 

 

 



 

我問白兵:「可唔可以Selfie 呀?」

 

白兵哥哥答:「梗係可以啦!」

 

好鬼nice,又型!唔怪得細路哥咁鍾意佢地~

 

 

 

同白兵影完相,迪士尼哥哥扭左個三眼仔氣球比阿皮,好神似呀!

 

 

 



之後仲遇到所有星球大戰人物大合照!正呀!

 

 

 

食飽飯我同左魚子媽玩「星戰極速穿梭」~ 即係以前既spaces mountain 變左星戰版!媽我可以完成心願感覺超爽!我是極之!極之!鍾意玩過山車等高速遊戲架!多謝大仁叔叔幫我睇住阿皮~等我盡情去玩,yeah!

 

 

 

星戰版既space mountain 入面太黑影唔到相喇~ 但入面既音效和燈光與星戰場景像真足十足!唔講唔知真係以為自己渣緊戰機!最特別有d激光焦黎焦去~~~焦焦焦~~好鬼正!加上極速既速度和大轉彎,真係勁好玩!千其唔好錯過\(^o^)/

 

 

 

 



我去星戰極速穿梭果時阿皮已經戰勝恐懼,唔驚Darth Vader,仲同型到極點既Darth Vader 舉起V字手勢合照!嘩!阿皮你都變得好快啫(≧∇≦)

 

 

 

 

我地幾個爸爸媽媽順應小朋友意願去左玩三眼仔bang bang 槍,諗諗下每次入迪士尼皮皮都會必玩這個game架!玩完去shop行下,而家出左好多「海底奇兵」續集既新玩具,little k 和皮皮都好like 呀~~

 

 

 

 

明日世界近「星戰極速穿梭」的Shop變了Star Wars 主題,成間店都係星戰的主題商品,粉絲實開心屎啦!

 

 

 



最邪惡係有DIY 激光劍section⋯⋯

 

初頭以為比小朋友自己DIY砌下光劍過下癮,但原來砌完要比錢買!

 

 

 

阿皮選緊佢中意既款式,一共5個step選自己心愛的光劍配件!

 

 

 

其實我見呢3個仔好混亂(≧∇≦)究竟知唔知自己砌乜?

 

 

 



最終有店員姐姐協助,配搭好自己中意既光劍喇!

 

 

 

於是展開決鬥⋯(☆_☆)

 

 

 

最終花落誰家?(≧∇≦)

 

三個都有玩具帶返屋企三個都win 啦!

 

而家皮皮日日在家都練武,我都要練下d原力叫阿皮好做功課了☆*:.。. o(≧▽≦)o .。.:*☆

 

來一同投入星球大戰之旅啦!

 

May force be with you!

 

 

 

 

https://www.hongkongdisneyland.com/zh-hk/

 

https://www.hongkongdisneyland.com/zh-hk/star-wars-tomorrowland-takeover/

 

 

 

 

 

關於daidai & pipi
Daidai & pipi 的快樂魔法



 

博客:

Blogspot . MyBB.com.hk星級Blogger .ohmykids  . Oh!爸媽

Beauty Exchange .  she.com . elle . WeShare . ubeauty .  Miniwise

 

Instagram:daidaipipi

http://instagram.com/daidaipipi/

 

YouTube:daidai Joan

https://www.youtube.com/user/yuijoan

 

email: yuijoan@gmail.com